۱۳۹۲ خرداد ۱۸, شنبه

روحانی مدعی بازگرداندن منزلت زنان زیر «خیمه رهبر انقلاب» شد



یکشنبه 20 خرداد
روحانی مدعی بازگرداندن منزلت زنان زیر «خیمه رهبر انقلاب» شد
زینت میرهاشمی
یک هفته مانده به انتخابات فرمایشی، تلاشهای خالقان «حماسه سیاسی» واکنشی در برابر تحریم گسترده و بی تفاوتی مردم است. بار دیگر انتخاب بین بد و بدتر، به عنوان ابزاری کهنه از طرف کسانی که برای دوری از تحولات دموکراتیک، در زیر عبای ملاها به دنبال تغییر می گردند، دنبال می شود.
بازیگران نمایش به سختی تلاش می کنند تا تمایزهای خود را در مواردی همچون مساله اتمی نشان دهند. این در حالی است که بنا بر اعتراف همه پایوران رژیم، هر گونه تصمیم گیری بر سر مساله اتمی با نظر ولی فقیه است. هیچکدام از این بازیگران برنامه روشنی برای سیاست خارجی و پرونده اتمی ندارند و بنابرین نمی توانند هیجان مورد دلخواه خود را بیافرینند. احراز صلاحیت 8 معتقد به ولایت مطلقه فقیه اولین پیروزی باند خامنه ای برای بستن راه اظهار نظر به طور کیفی متفاوت در مورد پروژه اتمی و «تعامل» با خارج بود.
حسن روحانی، نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی، رئیس کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی برای رسیدن به این مدارج باید امتحان وفاداری به ولایت فقیه و شخص خامنه ای را موفق گذرانده باشد. او که به خوبی می داند احمدی نژاد دست پرورده ولی فقیه است، مدعی بازگرداندن «قدرت ملی» به قبل از دوران احمدی نژاد شد.
دیروز حسن روحانی در برابر شعار «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» که از طرف جمعیت داده شد، مدعی شد «چرا زندانی سیاسی، کاری کنیم که همه زندانیان آزاد شوند». وی اعلام کرد «نیازی نیست که در کشور عدل و اعتدال، کسی در زندان باقی بماند». مضحک ترین شعار حسن روحانی ادعای بازگرداندن «کرامت» به دانشگاه و دانشجو و «منزلت» به زنان «زیر خیمه رهبر انقلاب» است.
حسن روحانی با در جیب داشتن نمره قبولی از طرف شورای نگهبان، وعده اجرای قانون اساسی را داد. در قانون اساسی جمهوری اسلامی تبعیض جنسیتی یک امر پایه ای است و به طور مثال زنان نمی توانند رئیس جمهور شوند.
تنور انتخابات با حرفهای بی بخار روحانی و حمایت خاتمی از ائتلاف روحانی و عارف، داغ نخواهد شد. شعار مردم در خاکسپاری آقای طاهری «دیکتاتور خوابت آشفته باد» پاسخی به تدارکچیهای انتخابات بود.
هر رای به این نمایش انتخاباتی، رای به تقویت استبداد، به نظام دینی و به استبداد خامنه ای است.

فراسوی خبر ...نقل از سایت های ایران نبرد و جنگ خبر ...یکشنبه 20 خرداد...زینت میر هاشمی
http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=2975

هیچ نظری موجود نیست: